WEKO3
アイテム
Yes and No Authentic Response Roundabouts
https://koeki.repo.nii.ac.jp/records/314
https://koeki.repo.nii.ac.jp/records/3140c22d684-2693-4b9f-8402-24ab8810bb2a
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
|---|---|---|
|
|
|
| Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| 公開日 | 2013-03-06 | |||||
| タイトル | ||||||
| タイトル | Yes and No Authentic Response Roundabouts | |||||
| 言語 | ||||||
| 言語 | eng | |||||
| 資源タイプ | ||||||
| 資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
| 資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
| 著者 |
Sugai, Maree
× Sugai, Maree |
|||||
| 内容記述 | ||||||
| 内容記述タイプ | Other | |||||
| 内容記述 | Abstract:This paper looks at why we need to prepare students with alternatives to yes and no for study abroad and home-stay abroad programs. It discusses how yes and no can be inappropriate and lead to socio-pragmatic failure. It seeks to explain what an authentic response actually is and discusses ways to introduce these yes and no alternatives in to the L2 classroom. | |||||
| 書誌情報 |
東北公益文科大学総合研究論集 号 23, p. 27-36, 発行日 2013-01-31 |
|||||
| 書誌レコードID | ||||||
| 収録物識別子タイプ | NCID | |||||
| 収録物識別子 | AA11549961 | |||||
| タイトル(ヨミ) | ||||||
| その他のタイトル | Yes and No Authentic Response Roundabouts | |||||
| 出版者 | ||||||
| 出版者 | 東北公益文科大学 | |||||
| 出版者(ヨミ) | ||||||
| 値 | トウホク コウエキ ブンカ ダイガク | |||||
| 資源タイプ | ||||||
| 内容記述タイプ | Other | |||||
| 内容記述 | 論文(Article) | |||||
| 資源タイプ・ローカル | ||||||
| 値 | 紀要論文 | |||||
| 資源タイプ・NII | ||||||
| 値 | Departmental Bulletin Paper | |||||
| 資源タイプ・DCMI | ||||||
| 値 | text | |||||
| 資源タイプ・ローカル表示コード | ||||||
| 値 | 2 | |||||